neděle 11. listopadu 2007

Předstartovní potíže

Kdybych byl pověrčivý, tak bych snad ani nikam nejel. S touhle expedičkou jsou zatím jen potíže...
Především je už jednou odložená, původně jsme měli jet už v únoru. Jenže loni v zimě jsem nějak nestíhal a tak jsem výpravu nakonec na poslední chvíli odpískal. Že jsem tím pár jedinců naštval asi nepřekvapí. Proto mi udělalo radost, že na obnovený listopadový termín se našli čtyři zájemci.
Když asi před měsícem nám Pavel Dvořák oznámil, že nedostane dovolenou, byli jsme z toho smutní všichni. Pavel je skvělý biker a príma chlap do expediční party a do nepohody a na odloženou akci se o to déle těšil.
Začátkem tohoto týdne oznámil zdravotní potíže Slávek, ještě to vlastně není dořešené, ale doufáme, že vše dobře dopadne.
A teď je řada na mně: nejdřív jsem na fotbalu s Arsenalem ztratil peněženku se všemi doklady a samozřejmě i kartami. V předodjezdovém zmatku ztráta minimálně dvou dnů. Včera mi volal Vašek Novák (výborný mechanik a vůbec znalec kol), které ho se mi podařilo ukecat, aby se mi před cestou na kolo podíval. Na tomhle kole prý nepojedu, má prasklý rám... A nový rám 21 prý bude nejdřív ve středu, což je docela pozdě. Dnes se to (snad) vyřešilo, rám bude možná už zítra... Snad abych se už bál i vylézt na ulici...

Žádné komentáře: