pátek 9. listopadu 2007

Proč právě Kostarika

Kostarika je asi nejstarší adventurní mimoevropskou destinací. Od samých počátků tam kolegové jezdili raftovat či pořádat nádherné treky džunglí. Kdykoli jsem se díval na jejich fotky, vždy jsem tam toužil jet a vždy se proti mně postavil nepřítel čas.
Před pár lety jsme na krásné akci Araukánie na kolech dali do kupy úžasnou partu lidiček. Od té doby jsme uskutečnili i jiné akce. Kostarika byla tak přirozenou volbou pro jednu z dalších. S překvapením jsem ale zjistil, že tam dosud nikdo z adventurních kolegů s kolem nebyl (a že to jsou lidi, kteří mají Kostariku prochozenou či "proraftovanou" křížem kráž). Jenže já už bez kola cestovat snad ani neumím. A tak vyrážíme do země dávno známé a přece pro nás cyklisticky zcela neprobádané...

Žádné komentáře: