úterý 20. listopadu 2007

Ubocim Kordiller

Bagaz vecer neprisla. Misto ranniho odjezdu mne tedy cekalo sopovani. Tusil jsem, ze to nebude jednoduche, Ticos (tak si rikaji mistni), jsou minimalne o hlavu mensi nez ja. Prvni zdeseni vyvolaly boty. Abstrahoval jsem od cyklobot pro SPD a uspokojily by mne I normalni botasky. Velikost 45-46 vypadala nad sily zdejsi distribucni site. Klickovani mezi deseti obchody bylo zpestreno hustym destem, ktery se nejak zjevil po rannim azuru. Paralelne jsem resil problem velikosti XL pro obleceni. Totez. Nakonec po dvouhodinovem usili se podarilo. Mam Adidas tenisky a vetrovku, cyklodres a dvojite cyklokalhoty, ponozky a spodary. Toto vse jsem poridil za trpelive pobavene asistence souputnic.

O pul jedne bylo vse nakoupeno a zabaleno a konecne jsme vyrazili. Dest, ktery kolem dvanacte sympaticky ustal, se vratil po nasem startu dost brzy. Stoupali jsme zalesnene-obydlenou krajinou, spousta drevenych domecku mezi lesy, obcas pole kavovniku a cukrove trtiny. Po 20 km byl cas na obed u Cinana ve mestecku Grecia, zaroven jsme se pokusili trochu oschnout. Pro nedostatek informaci o ubytovani (pristich 30 km v horach) jsme nakonec hodinu pred setmenim (v 16:00 ;-) skoncili ve mestecku Sarchi. Po prochazce mestem a pivu jsme si udelali veceri pri svickach se syrem a chilskym vinem.
Ujeto 30 km, celkem 70.
Nastoupano 600 m, Cil ve vysce 1000 m.

Žádné komentáře: